Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Monday, June 13, 2011

Setahun yang Sempurna

Ya Allah, setahun yang sempurna ini, aku bersyukur dengan ketentuanMu...
Setahun yang mengajar aku erti kekuatan.
Setahun yag cukup memberi aku cabaran..
Setahun yang mengajar aku erti kesabaran
Setahun yang memberi aku merasa kesakitan
Setahun yang memberi aku untuk menghadapi kenyataan
Setahun yang aku mengajar aku untuk mengukir senyuman
Setahun yang sempurna ini, benar-benar mengajar aku untuk menghadapi ketentuanMu
Indahnya dugaan yang telah diberikan
Setahun yang indah ini milikMu ya Allah...
Betapa kerdilya aku,
Betapa sempurnanya takdirMU
Menyedarkan aku, luasnya langitMu untuk aku menadah tangan
Terima Kasih Ya Allah...

No comments:

Post a Comment