Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Saturday, April 16, 2011

final sick!

Lame betul aku tak memetik jemari aku mencari idea untuk berkongsi cerita... maklum sajalah semakin dekat final exam. 2 minggu terakhir yang memang amat mencabar bagi aku.... Dalam minggu ni jugalah segalanye datang menghadap.. quiz2...test2.. dan yang paling pecah kepala nak buat report. Sebenarnye, bagi aku ini semua cabaran sebagai pelajar.. Kalau la aku katakan aku tak punya cukup masa, memang aku kejam dengan diri kau sendiri. Sebab Allah telah memberi nikmat masa yang cukup pada aku, cuma ianya terpulang pada aku untuk tentukan sama ada aku mampu atau tidak menguruskan masa aku dengan sebaik-baiknya. Alhamdulillah, hari-hari yang aku lalui, aku lalaui sebaiknya.. Walau terkadang terasa aku tidak punya banyak waktu untuk aku berehat, tak mengapalah.. ini lah harga pengorbanan yang perlu aku bayar. Tambahan pulak dengan masalah laptop aku yang dijangkiti virus... uwaaaa(T_T) rasa nak gugurlah jantung aku mengenangkan ape yang kan jadi, ye lah masih ada 4 assignment yang belum kau buat... Alhamdulillah, aku masih beruntung... masih mampu berusaha untuk menyiapkan tugasan aku!!! FIGHTING!!!


Hari ni, semua tugasan itu berjaya diselesaikan. Rasa lega sangat!! Walaupun itu tugasan yang aku dapat dalam masa 2 minggu je.. Hidup agak kelam kabut la...
Sekarang, masa untuk ditumpukan pada final yang akan datang lagi beberapa hari je lagi... sangat takut..
MORAL= tolonglah aida, jangan lah amalkan buat kerja last minit... hhhuhuhhhu

No comments:

Post a Comment