Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Saturday, October 1, 2011

~Kemain Berjersinye~

Photoshoot!!!

Photoshoot!!!

Lagi?? dan lagi????

Dah masuk 4 sem pon dah..

Dan dah macam annual activity kot aku rase...

Photoshoot! dan Ber'posing' macam biase!!

Bezanya cuma, kali ni tema untuk photoshoot tu kene ade Jersi!!!

So pakat la sume kene mencari jersi gak untuk disarungkan ke badan masing-masing..

Jom usha antara pic yang aku suke-suke nak masuk kan... Walaupon jersi nye sume pakat cari last minit!!

Yang penting semangat nak lakukan perkara tu menjadi ada, tercapai!!..huhuhhu...


~hitam kuning vs putih hitam~


~juwita vs alphinia~


~awek juwita!!!~


~praktis posing!!~


~Double Aisyah~


~Gadis Nexus~


~White is not a Colour~

Ini baru separuh dari koleksi gambo..

Maklum la, bebudak Nexus ni kire hebat gak bab jadi model untuk sesuke hati sendiri...*hahhah..naik lift tekan sendiri la yer..*

Multitalented.. Kate kau~~

Tapi sebenonya tujuan beria-ria nak bergambo ni, bukan lah suke-suke.. 

Kalau tak aku pon tak nak beli jersi, baik pakai je jersi yang orang bagi dulu...huhhu

Semua ni dibuat sebab nak present for JUNIORS NIGHT!!!

So tunggu la hasilnya nanti..huhhuhuh

ok!..Gudnite~~~


No comments:

Post a Comment