Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, June 8, 2012

EURO 2012 is Coming Home!!

EURO 2012 is Coming Home! Hari ni bermulah lah Perlawanan pertama untuk EURO 2012. Pertemuan di antara Poland dan Greece. Percaya atau tidak, ini akan menjadi perlawanan yang hebat. Perlawanan pembukaan. Apa yang lebih penting ini pertemuan antara pasukan yang boleh dikatakan hebat bagi aku. Kumpulan A yang diwakili oleh Poland, Greece, Republic Czech, dan Rusia, manakala kumpulan B diwakili oleh Netherland, Germany, Portugal dan Denmark. Apa yang pasti kumpulan B ni ade pasukan kegemaran aku. Kumpulan C pula, disertai oleh Spain,Italy, Ireland dan Croatia. Dan kumpuln D tidak kurang hebat diwakili oleh France, England, Ukraine dan Sweden. Memang bukan calang-calang. Aku antara orang yang tidak sabar menantikan perlawanan EURO 2012 ni. Jom rasai dan alami demam EURO2012! Walaupon test dan exam semakin hampir!:P


My Own Jersey GERMANY


Favorite team 

Aku memang sejak azali lagi dah minat team GERMANY ni, tak pernah sekali pon aku berganjak dari team ni! Tapi tak bermakna aku sokong Germany aku tak support team negara aku! Jangan buat prasangka seperti itu. Aku pon penyokong tegar Harimau Malaya. Dari segi EURO dan WORLD CUP, aku kan sokong GERMANY. Tapi kalau satu hari nanti, Team Malaysia masuk World Cup, akulah orang pertama akan tinggalkan germany. heheheh... 



~I'm Coming Home.Tell the world that I'm Coming Home~

2 comments: