Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Saturday, October 27, 2012

I'm still ALIVE for eiduladha

Suasana hujan di kota raya ini, seolah seperti mengikuti rentak jiwa ku yang terasa sayu. Hari ini sudah berlalu Aidiladha, walaupon suasana nya masih terasa. Hati jadi rindu dengan keluarga. Inj kali kedua aku tidak beraya bersama keluarga pada hari raya Aidiladha. Aku bekerja sehingga khamis, mana mungkin ada tiket bas yg masih available untuk aku kalau mahu pulang lepas kerja. Kalau ikut hati mahu saja pulang dengan qiera. Tapi,aku punye cuti tak same. Bila dah praktikal ni, agak susah la nak amik cuti... haila!!! Tapi mujur aku masih punya saudara mara terdekat disini,jadi aku tak terlalu sunyi. Alhamdulillah,di awal pagi aku sudah boleh dengar suara mak dan ayah. Itulah untungnya ada teknologi.

Mungkin aku tak perlu merasa terlalu sayu, aku hanya menunggu rombongan keluarga dari kampung dan rombongan pengantin lelaki ke mari. Owh cop! Bukan aku yang kawen eyh. *jangan nak suspen sangat*. Hehehhe..So aku akan bertemu dengan keluarga besar aku ahad ni. Itu mungkin jadi salah satu faktor kenapa aku tak perlu balik. Ini sebab aku tahu parents aku akan datang juga kemari. Tapi,automatically aku kantoi... family aku yang bercadang nak datang hari ni langsung tahu mengenai aku nk ke concert bigbang malam ni. Yelah aku terpkasa berterus terang. Mujur dapat family yang sangat memahami. :)

Hope malam ni tak hujan. Kalau tidak kekuyupan la aku. Tiket pon dah terlanjur beli. *-*. Hope dapat la jumpe BIGBANG. Owh ingat nk wat research mengenai konsert ni.tapi belum tahu. Sebab agak mustahil untuk aku mengedarkan questionnaire pada mereka yang sedang teruja untuk melihat konsert dari mengahdap paper questionnaire aku. Isk!
#Ingat saat basah kuyup redah hujan.



~GD n TOP during KMW in Malaysia 2011



No comments:

Post a Comment