Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, February 15, 2013

Final result for final years!

Hari ini result examination sem sudah keluar untuk pelajar ijazah universiti teknologi mara. Penuh lah wall di fb dengan ucapan dan tak kurang juga di timeline twitter yang uodate tentang result masing-masing.

Bagi aku pelajar tahun akhir,ini adalah kali terakhir untuk aku menerima emel dan melihat result aku. Sedar tak sedar sudah jadi kali terakhir untuk merasai debaran result exam. Pasti selepas ini debaran itu tidak lagi dirasai,melainkan berniat untuk sambung master.

Semoga kawan-kawan satu batch and nexus mendapat result yang menggembirakan pada sem terakhir ini. Aku bersyukur dengan apa yang telah aku dapat. Walaupon tidak mencapai target yang aku jangkakan,sekurang-kurangnya aku capai niat yang lepas. Bak kata wawa, "We should be redho with this result". Benarlah bahawa Allah memberi apa yang kite perlu dan setimpal dengan usaha kita. DL at least mengubat sedikit kekecewaan.

Sekarang boleh fokus untuk majlis kahwin,pilihanraya dan misi mencari pekerjaan. Master? I need time to rest for a while. If i have a chances,i will do my master. Inshaallah. Pray for me k :)

No comments:

Post a Comment