Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Thursday, September 22, 2011

Alhamdulillah, Terima Kasih Allah..

Alhamdulillah....
Terima Kasih ALLAH..

Hari ini, di saat ini, ketika ini tak ada perasaan yang dapat aku gambarkan melainkan bersyukur kepada DIA, Sang Pencipta. Terima kasih Ya Allah, kerana masih memberi peluang kepada diri ku ini untuk bernafas.  Alhamdulilllah, kernaMu aku bisa mencapai umur aku sekarang. Ya sekarang aku sudah masuk angka 22 tahun.  Sangat bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan.. Memberi aku peluang untuk meneruskan hidup sehingga ke saat ini, walau terkadang aku diuji dengan kesihatan yang tidak menetu. InsyaAllah, tidak akan aku sia-siakan rahmatMu.. Kerna hari esok , belum ku tahu tentang ajal mautku.. Tetapi jauh disudut hati, semoga hidayah Allah sentiasa menerangi perjalanan hidupku, supaya aku tidak mensia-siakan Rahmat umur panjang yang telah Dia berikan.. Amin

Tak lengkap juga kan kalau aku tak ucapkan terima kasih dengan my lovely mama. Terima kasih kepada emak yang telah melahirkan saya..hehehhe. Terima kasih juga kepada ayah yang sentiasa mendidik aku sehingga dewasa! Wah..dewasa ke dah ni?? hehhehe.. A Billion thanks kepada mak dan ayah.. Love both of you.. And i never forget to say a billion thanks to  my penjaga yang paling disayangi Mak Dak. Special thanks to Kak nie.. yeah dapat hadiah tengok hongki!! hahahhah....=) my lovely sibling! thanks!


~hadiah hari jadi aku..hahah~


Selain keluarga disisi, aku pon nak berterima kasih kepada sahabat tersayang Nur Shaqira by Mozni, Wan Mar Nur Fatihah yang sentiasa di sisi aku.. sehingga ke saat ini. heheheh.. Love you babe!!.. Teman yang pernah merapati diri ini, terima kasih kerna masih mengingati. dan pada kawan-kawan yang mewarnai kehidupan sehingga hari ini.. And big thanks to "budak rumah juwita dan budak umah kasih serta nexus group for the cake!!" sungguh manis..


~kek dari bebudak umah kasih...thanks kome!!!~


Semoga, di usia 22 tahun ini, Aku lebih menghargai diri. Lebih mendekati DIA... Semoga aku lebih kuat dari hari-hari semalam, dan semoga aku berjaya menghadapi hari-hari yang mendatang!!! Come on Saidatul Aisyah, live your life.. Do appreciate and never give up!!..

No comments:

Post a Comment