Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Tuesday, September 6, 2011

Salam Merdeka Raya!!

Wah sudah lama aku tak buat regangan jari jemari....huhu. Ini semua gara-gara kekangan teknologi yang tak dapat dielakkan. Ye lah, susah mau online 24 jam macam dulu lagi.. So kalau tengok post aku kali ini tajuk macam gempak gile.. Walaipon dah agak terlambat, aku tetap nak ucapkan Selamat Merdeka Raya!!..


Merdeka Raya!, kali pertama terjadi apabila berpeluang sambut merdeka dan raya sekali.. Memang best la kan??? heheh.. Alhamdulillah, aku masih berpeluang menyambut hari merdeka dan juga Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini!.. Itu je pon nak cakap..=)

No comments:

Post a Comment