Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, August 26, 2011

Drift di Selekoh 3 Beradik vs Selekoh Sungai Siput-Salak

Hari ini sangat penat!!! Dari petang sehingga ke malam, drive je memanjang ayo... Dari kuala ke Padang Rengas, masih manjadi pemandu tertib..*heheh* Kemudian diteruskan perjalanan dari Padang Rengas ke Ipoh. Pura-pura jadi pemandu pro, sebab bawak kat highway tak de erti slow ala-ala kereta berhias!! Test drift dekat selekoh 3 beradik(selekoh menora), memang superb kalo bawak laju, tapi kene cekap la kan?? Kalau tak memang tempah maut namanya.*Tu pon sepuluh kali "second hand driver" urut dada..huhuhu* 

Sebelah petang, mengejar untuk berbuka puasa. Sesak larat di Jalan Kuala Kangsar *sumpah, ni paling aku tak suka kalau time aku yang drive!!* Sebal punya pasal, dan memandangkan waktu berbuka sudah hampir. Singgah sahur berbuka dekat Chemor. Pergh die punya kanji percuma sama kurma, memang terbaik!! Sumpah tak tipu. Sila lah singgah kalau lalu kat situ!! *tetibe nak promote plak!!* Dari Chemor pecut ke Kuala, memang drift memanjang ayo(jalan).. ehheh.. Terbaik lah!!!.. Sampai rumah, singgah jap ambik ayah, pergi pula ke Taiping. Ok, kali ni aku menyerah kalah. P.E.N.A.T!!

Alhamdulillah, perjalanan aku dan keluarga sentiasa didalam lindunganNya. Antara Drift Selekoh 3 Beradik, dengan Selekoh Sungai Siput-Salak. Aku rasa 3 beradik lebih mencabar!!ehhehe.. So, jangan sesekali mencuba.. Berhati hati di jalan raya.=) Selamat pulang wahai perantau ke desa..*tetibe!*

No comments:

Post a Comment