Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, August 19, 2011

Selamat Hari Lahir budak kecik!!

Assalamualaikum...

Hari ini dah masuk 19 ogos 2011

Bersamaan dengan 19 Ramadhan 1432h

Hari ni juga merupakan hari ulangtahun kelahiran adik bongsu aku

So, Selamat hari lahir la budak kecik yer!!

Hadiah?? Budak kecik ni memang suka mintak hadiah..

Mintak hadiah nak demand2 jer.... Tiap-tiap hari sebut pase suruh sediakan hadiah je..ehhehe..

Kat ayah dia mintak nak handphone. Tapi ayah cakap, "hadiah" tu mana boleh mintak-mintak. Kalau orang nak bagi, bagi jer. tu baru namanya "Hadiah"..

Kat mak die nak mintak contact lense(betul idak aku eja,ntah..heheh*tak reti aku bende-bende camni*). Confirm dapat lah kan?

Kat aku?? Nak duit!! hahahah.... Macam la aku ni kerja, banyak sangat le duit aku nak bagi

Budak kecik, Angah belanja beli baju raya je ok??!!!

Kire hadiah la tu... ahhahah....

Hebatkan permainan aku?ehheh..

k dah tu je nak merepek.. ade misi yang perlu diselesaikn segera..heehe


~Happy Birthday Dyba gedik =) ~

Dah masuk 14 tahun ni, belajar rajin-rajin ok!!

Jangan asyik nak main jer..

Semoga budak kecik berjaya dalam pelajaran dan jadi anak yang baik!!


No comments:

Post a Comment