Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, August 12, 2011

Berbuka dengan si dia =)

Semalam, plan berbuka puasa dengan si dia yang tertangguh sejak dari ramadhan ke 6 yang lepas akhirnya dapat juga dilaksanakan. Alhamdulillah, akhirnya aku dan dia dapat juga berbuka bersama. Walaupon plan dalam keadaan mengejut, tapi itu yang aku paling suka sekali.. Sesuatu yang tidak dirancang! Dan hasilnya memang menjadi lah!

So, apa yang paling menarik. Aku dapat kebenaran untuk membawa kereta sendiri pergi berbuka puasa. Bukan tak pernah bawak kereta, tapi aku dilepaskan bawak kereta sensoang! Memang 1st time la tu kan. So thanks mak dan ayah yang memberi kepercayaan dekat aku. Sekurang-kurangnya aku tak susahkan sesiapa dan risaukan sesiapa balik malam..hehhehe..

1 jam untuk berbuka puasa dimanfaatkan dengan sebaiknya. Ye lah bukan senang nak dapat peluang macam tu selalu. Lagipon sejak masing-masing dah ada hal hidup masing-masing memang susah nak dapat masa berharga macam tu. Walaupon kami berdua je , tak macam selalu ade BFF yang lain join. Macam-macam cerita dikongsi, konon macam bertahun tak jumpa, padahal semingu sebelum tu dah lepak bersama dah..ehheheh.... tepat kol 8 malam, kami berdua gerak pulang, sebab masing-masing ade misi yang perlu diselesaikan...*wah dah macam bawak misi negara je dah ni..* 

Terima kasih si dia untuk masa berbuka bersama! hehhehe.. Nanti kita raya bersama macam tahun-tahun sebelum ni yer.. Love you Babe!


..ni lah si dia!!!..

No comments:

Post a Comment