Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Tuesday, August 2, 2011

s.e.l.a.m.a.t b.e.r.p.i.s.ah

Aku cuma mengagumi lirik dan lagu Merpati Putih ni.. hhehehhe...  So entri ni tak ada kena mengena dengan yang hidup or yang mati..*kalau ade yang pikir lagu ni ada kena mengena, maaf le memang tak ada langsung! bukan masa untuk feel terlebih sekarang..huhhhu*

Mengering sudah bunga di pelukan
Merpati putih berarak pulang
Terbang menerjah badai
Tinggi di awan,menghilang di langit yang hitam

Selamat berpisah kenangan bercinta
Sampai kapan kah jadinya
Aku harus menunggu
Hari bahagia seperti dulu

Bersama kasih kembali mesra
Bercumbu lagi memadu satu
Janji berjuta bintang
Dalam pelukan sehangat pagi
Yang terang

Lagu ni aku dapat dari Drama Tahajjud Cinta. Ye lah lagu ni ost drama tu kan.. Kalau yang ikut dram tu mesti tahu kan. So aku pon dah tersangkut.. Motif aku cakap pasal lagu ni? Tak da motif saja aku suka lagu nih..hehehe


~kasi up skit gambo pelakon drama tahajjud cinta~



~ha ni lagunye... layan ler..huhuh~

No comments:

Post a Comment