Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Thursday, November 24, 2011

Tertunai Bayaran Pengorbananku.

Alhamdulillah...
Terima Kasih ya Allah...

Alhamdulillah, akhirnya lamaran aku diterima. Tak sia-sia segala usaha aku. Tak sia-sia juga aku bernazar. Setelah hampir berminggu aku berusaha untuk siapkan proposal aku, sehingga aku mengorbankan segala cuti bersama keluarga dan segala masa yang patut aku gunakan untuk  diri aku sendiri, akhirnya ianya berbaloi.
3 minggu aku menanti untuk proposal aku diterima.

Walaupon sedikit kelewatan, dan bagi aku mungkin bayak perkara perlu aku timbang. Ak harus juga untuk meneruskan usaha aku yang sudah hampir separuh jalan ini. Aku harap ALL NEXUS akan sokong aku dan bantu aku untuk make it real Puncak Alam Idol 2 ni. Aku hanya baru belajar. Dan aku harap kita akan sama-sama belajar untuk semua ini.

Aku harap aku akan dapat sempurnakan event aku ini. Amin..
Wish me LUCK!!..

No comments:

Post a Comment