Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Tuesday, August 28, 2012

Raya tak lengkap tanpa MEREKA

Ini bukan pantun, sajak, prosa traditional mahupon seloka. Apatah lagi syair pujangga. heheh. Ini cuma kata-kata yang menggambarkan siapa mereka dalam hidup saya. *just saying katenye*


Bagi aku MEREKA... 
sudah dewasa
sudah berbeza
tidak ditempat yang sama
ada kehidupan mereka
dan aku punya haluan berbeza

Kini MEREKA sudah punya kerjaya
aku pula sedang berusaha.
MEREKA sudah punya teman istimewa
Tinggal aku yang "lone ranger"
Ehem! dah boleh baca
Siapa dulu yang berumahtangga.

Walau terlalu payah untuk berjumpa
Setiap tahun MEREKA sentiasa ada!
Biarpon hanya waktu Syawal menjelma
Alhamdulillah MEREKA tak lupa
itu tanda MEREKA setia

Terima kasih sahabat setia
Raya tak lengkap tanpa MEREKA
moga terpelihara hubungan kita
sampai waktu menjemput kita

 ~tambah meriah bila jeni join!~

~gaya tak nak kalah~

 ~ghotok~

~peace yo!~

~aierus izman: YB wanna be~

 ~ruzainie: ex partner aku~

~naim: paling muda.~

Hopefully, our friendship will be forever. 
Actually, sebenarnye aku dah jauh hati bile kome datang lambat rumah aku walaupon aku dah ajak kan. Ingat dah lupa. Dah la frust dengan kawan sekolah dulu, nasib kome muncul saat akhir. Kalau tak majuk setahun. hahahahah...
aku dah tahu majuk sekarang. :P

No comments:

Post a Comment