Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Tuesday, August 21, 2012

Selamat Hari Raya & Selamat Hari Lahir Adik

Alhamdulillah, tahun ni masih diberi kesempatan untuk meraikan ramadhan dan juga raya aidilfitri bersama dengan keluarga besar. Masih dipanjangkan umur. Masih diberi peluang untuk bermaaf-maafan dengan orang-orang tersayang, walaupon sedia tahu untuk bermaafan bukan perlu tunggu hari raya sahaja. Raya tahun ni, alhamdulillah masih ada kelapangan untuk berkumpul dengan keluarga besar, bila hampir semua pulang ke rumah tok. Dari awal pagi sehingga kemalam tidak putus kunjungan dari sanak- saudara. Ya! suasana ini hanya dapat dirasai apabila hari raya menjelma. Kalau ambil gambar, beribu snap.So upload mane yang mampu je lah.


~hero-hero hj Alang~




~siblings~


~suku keluarga besar~


~part paling best~

Tahun ni juga, tarikh raya jatuh sama dengan tarikh lahir adik! So, adik aku paling meriah sebab setiap rumah pon nak sambut hari lahir dia. Macam masa aku beraya 2 tahun yang lalu. Tarikh lahir sama dengan tarikh hari raya.

~sweet 15~

Tapi tahun ni, mungkin sedikit berbeza dengan tahun-tahun sebelum ni. Kalau tahun sebelum-sebelum ni , konvoi raya ke rumah kawan macam aktiviti wajib masa raya, tapi takde tahun ni. So kurang meriahlah disitu. Why? Sebabnya, takde sape nak plan untuk tahun ni. Lagipon, masa berubah. Ramai kawan-kawan yang cuti raya sekejap je. So, agak susah nak plan konvoi raya. Maybe next 5 year? hahah.. Walaupon takde konvoi raya, hope ramai yang join untuk Reunion f6 nanti. Masa ni lah nak kumpul balik, harap semua berkumpul dengan melupakan apa-apa sahaja perkara yang lepas. Datang sebagai kawan-kawan yang pernah dikenali satu masa dahulu. Barulah namanya Reunion kan? Baru kite kenal siapa kawan-kawan kita. Makanya jom reunion!

No comments:

Post a Comment