Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Saturday, February 12, 2011

bait terindah..

its
the
best
feelings
in
the
world
when
u
say
u
luv
me
or
smile
at
me
and
called
me
sayang
because
it
was
the
wondeful
moments
i
ever
had
in
my
life....
then
not
anymore
everything
seems
not
rights...
broken
and
fall
into
the
pieces....
the
end
is
the
beginning....
at least
all
the
sweet
and
lovely
memories
will
remain
forever
in
me.
you've
done
it
beautifully..
nice...
tqvm
for everything..
(",)


tak semua yang indah itu akan berakhir dengan pengakhiran yang baik...
kadang kala, 1 pertemuan itu pengakhirannya adalah perpisahan
tetapi tidak bermakna perpisahan itu sesuatu yang paling teruk...
memang sangat sakit bila ianya terjadi... tetapi sekurang-kurangnya ia pernah ade disisi kamu...
sampai sekarang ayat diatas sentiasa dalam ingatan.. terima kasih kepada sang pujangga..
sekurang-kurangnya kamu mengingatkan aku bahawa aku pernah memilikinyasebagai kenangan terbaik aku!!(ikut mood bulan feb..huhhhu,..jiwang tetibe...huhuhhuhu..tak kisah la ape orang nak kate, aku pon nak gak ade perasaan...huhhuhu)

No comments:

Post a Comment