Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, February 11, 2011

bulan feb yang penuh bulan.

Hari ni aku dapat melihat bulan separuh... Smart!
Semalam aku dapat lihat bulan sabit.. Cantik!
Hari Ahad yang lepas aku dapat lihat bulan yang sangat indah dilengkapkan lagi dengan sebutir Bintang. sempurna ciptaanNYA
Seminggu yang lalu aku dapat lihat bulan dibalik awan... cun!
Berminggu-minggu yang lalu aku dapat lihat bulan mengambang penuh....sungguh menakjubkan!

Aku percaya bukan aku seorang yang bisa melihat dan menghargai ciptaan indah dariNya...
Aku percaya setiap manusia di dunia ini bisa menatap keindahan itu...
Walaupun bukan berada di tempat yang sama.. kita tetap melihat bulan yang satu itu!

Terlalu INDAH ciptaanMU YA Allah.....

No comments:

Post a Comment