Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, May 6, 2011

dilemma

makin nak dekat habis exam...
aku makin rasa tak tentu arah..
nak teruskan atau tidak..
kalau aku teruskan, aku tak rugi..
kalau aku tak teruskan pon, aku still boleh buat masa akan datang..
kata seorang kawan, kalau aku teruskan aku untung.. tapi masalah aku, aku takut aku tak boleh nak kejar pe yang aku buat nih...

kata seorang sahabat, "sebaiknya ikut je flow..kalau aku amik pon takpe..taklah rugi pon.. tapi kene fikir lah pada kemampuan aku.. kene korban banyak perkara..yang paling penting ikut kata hati, bukan ikut kawan-kawan"

kata kawan paling rapat, "buat apa nak amik ,kalau boleh ikut je flow yang ada?bukan boleh habis cepat pon."

kata kawan serumah, "baik amik sebab nanti sem baru aku boleh amik 2 cos HR dan itu mencukupi kos minor HR."

kata kawan sebilik, jangan amik. "baik kita amik mase sem baru buka dan pergi kelas same-same.boleh kenal kawan baru."

kata kawan sekampus dan sekampung pula, "bagus juga kalu amik. nanti final sem taklah beban sangat paper ko nanti.."

..........so,sampai skang aku masih tiada jawapan untuk diri aku sendiri..........

No comments:

Post a Comment