Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Thursday, December 29, 2011

Berdebar menanti FINAL!!

Hari ini sudah hampir 5 hari aku bercuti untuk study week. Bermakna beberapa hari lagi tinggal untuk aku berada didalam dewan peperiksaan untuk FINAL EXAM sem 4 ni.. Dan itu juga bermakna telah aku lalui sem 4 yang penuh dengan cabaran bagi aku berbanding dengan sem-sem lepas.

Kire standard la kan bile naik sem baru je, makin banyak tekanan dan kepayahan yang perlu aku hadap kan? Dan sem ni pon bermula lambat gara-gara punya banyak masalah yang terjadi.. Ada juga assignment lagi seminggu nak habis sem baru aku dapat.. Tapi bagi aku dan kawan-kawan itu adalah cabaran. Cukup berterima kasih pada kawan-kawan dan terutamanya lecturer yang banyak beri bantuan an sokongan. Kadang-kadang ase nak menjerit gak kan bile dah bertimbun keje kene settlekan tapi bersyukur ada keluarga yang sentiasa memberi dorongan..

Sampai hari ni, mood study aku masih belum lagi nak datang. Baca buku pon belum nak masuk-masuk lagi. Kepala aku ni duk pikir nak buat je marathon tengok cerita korea yang bersepah depan mata aku nih. Tapi hati kate jangan. Minggu depan dah nak exam... Aisey. Kuatknalah daya minat aku nak baca buku nih...

Paper untuk sem ni sume berat aida oi!! bawak-bawak la insaf... Bawak-bawak le bukak buku... huhuhuhu.... So say lah selamat tinggal untuk dunia maya ni selam sebulan..  Kali ni aku pon nak gak rase cuba dapat kan dekan. Kali Allah izinkan, Kalo aku berkemahuan.. InsyaAllah.. 

Untuk inche yang selalu nak fight dengan saya setiap kali final exam.. Cepat-cepat lah sembuh yer n jangan lah nak menyerah je dengan paper inche.. Tak syok la kan nak fight dengan inche yang dah jadi pengalah sebelum berjuang.. Tak jantan langsung ok!! *ayat nak bako line je nih*.... Kepada inche office, silelah dengo cakap che event ni yer.. huhhhu....*cakap sengsoang lah aida*..

ok!! cukup lah tu... cakap pase exam lagi berdebo teman rase.. melalut tak tentu kire nih... Selamat tinggal blog ... bersawang lah dulu yer... sebulan kemudian, saya datang cuci..huhuhhuhu.. Doakan saya dapat dekan ye sem nih.. Amin..

No comments:

Post a Comment