Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Saturday, January 21, 2012

Usai exam.

Hari ni 21 januari 2012. Diam tak diam dah 21 hari melalui tahun baru. Begitu cepat masa berlalu meninggalkan hari-hari ynag lepas. Secara tidak langsung jugak bermakna sudah berlalu hari exam aku. Walaupon sudah berlalu paper akhir, perasaannya sangatlah kurang  meyakinkan. Rasanya tak seperti habis periksa macam sem-sem yang lepas. Tapi tetap nak kasi gegar depan dewan exam tu. Padahal kalo diikutkan bukan Merdeak lagi. Yelah, result belum keluar, bermakna belum ada erti Merdeka.

Sedar tak sedar jugak, makin ramai teman-teman yang meninggalkan Puncak Alam. Semua pakat nak balik kampung lepas habis je exam. Budak rumah aku, si Liza sudah selamat sampai ke kampung halaman. Bestnye! Kawan-kawan ynag lain pon sudah ramai yang terus gerak balik lepas paper HRU 536. untunglah rumah dekat, tiket pon dah siap beli awal-awal. aku dan yang lain masih terkandas di Puncak! Bile nak balik kampung?


Abaikan bab balik kampung memandangkan aku pon belum ada mood tu*padahal memang tak ade peluang nak balik kampung lagi.* Kalo dulu, bak kata kawan aku : " Erm, Aida....... Kalo tiap-tiap minggu tak balik kampung, memang tak sah la, bukan aida la kalo tak balik kuala," Pergh!! ayat sume nak bako line jer tuh!!!  Memanglah tak dinafikan,aku dulu memang antara yang akan hilang tanpa dikesan bile jumaat tiba. huhuhuh.. Dulu lain, sekarang lain. Mana sama kalo nak disamakan. huhhuh.... Tapi, bebeno nih RINDU orang kampung!

No comments:

Post a Comment