Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, January 13, 2012

excited!!

Sekian lama aku tak buka blog aku nih... So EXCITED  sangat nak menaip.. Walaupon tak ada lah lama mane kan, sebab aku sedikit sibuk dengan kertas peperiksaan aku. Kejap kan masa berlalu... Tapi bukan itu yang ingin aku ceritakan.. Cukup-cukuplah dengan tekanan yang ade. Biarkan ia pergi. So aku dengan ini telah berusaha untuk....

Untuk ape? untuk melepaskan tekanan aku dengan berjumpa bebudak comel! Sedikit "giler" bak kate kawan-kawan aku, sebab aku dah tahu sibuk dengan exam, boleh selamber jer nak pergi tengok Konsert FT ISLAND..

Konsert ape yang aku nak pergi sangat ni? haa... meyh tunjuk sikit!


~Play FT ISLAND~

Agak keterlaluan kan disitu. Tapi bagi aku, itu cara aku! itu minat aku, so biarlah kan? Janji aku tak kaco orang!.. hehehhe...Excited! "giler tak excited?".. Haruslah.. Walaupon ini bukanlah kali pertama untuk aku pergi ke konsert artis korea. Tapi kali ini debaran yang aku rasa, lain macam... Sebab apa ek? Sebab aku memang menanti-nantikan untuk tengok lima budak FT nih! Walaupon aku dah pernah ade pangalaman tengok bebudak ni mase tahun lepas! Dengan mata dan kepala aku sendiri.*time tu, tangkap gambo, sume goyang..nervous!* 

Overkan aku, konsert artis local, tak nak pergi pon kan? Bukan tak nak pergi, tapi belum ade kesempatan! *wah, jawapan cover sangat!* Nape aku lebih salute FT.ISLAND?  Aku salute diorang bukan sebab rupa diorang! rupa tu 50% la kan.. Tapi aku salute diaorang sebab semangat yang diorang ade, (ni lah band yang bermula dengan nyanyi kat majlis penyampaian hadiah sekolah)genre lagu yang diorang ade, dan lirik-lirik lagu diaorang yang bagi aku sangat puitis! Apa nak heran? Aku memang orang sastera, so standard la kalo tahu hargai lirik yang puitis* tak bolah blah kan?

Aku berterima kasih sangat-sangat kat akak sedara aku, Ennie MinHa *name bukan main!..huhuh*ehhehe.. Sebab dialah, aku ade pengalaman untuk sume nih! Kalo tak, memang tengok kat youtube ajelah.. Bajet student, mane mampu.. heheheh..


~ticket Play FT ISLAND. Kamsahamida Kak nie!~


So, kupu-kupu pon dah bersarang dalam perut gara-gara tak sabar menanti esok hari!! FT jumpe esok! =)

4 comments:

  1. berbaloi pegi..dapat lambaian dan killer smile bob...i loike!!!! FT Island unbelievable...daebak!

    ReplyDelete
  2. heheh... unexpected kan? betul-betul puas dengan performance 5 budak FT ISLAND kan? Daebak!~ LOVE~LOVE~LOVE

    ReplyDelete