Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Sunday, February 12, 2012

Going Back!

Pejam celik, pejam celik dah dekat sebulan (agaknya?) aku stay dekat kampung halaman nih. Dalam sebulan tu jugak, aku agak sebok dengan pelbagai tugasan. Masa sebulan aku , aku hanya peruntukan untuk keluarga tersayang. Dalam masa sebulan juga aku *ni memang pelik la..* aku tak keluar rumah atas tujuan untuk hangout dengan kawan-kawan aku. Mak aku pon pelik siap perli lagi, selalu balik kampung asyik nak jumpa kawan jer.. *erkkk!! makan dalam tu mak.. adoi..

Bukan tak nak keluar macam selalu buat, tapi masing-masing ade komitmen dan kehidupan sendiri kan. Jadi kene faham. *ceh, belum ade peluang, cube kalo dapat peluang? lesap jugak..huhu.* Kira ok lah ni, spent time kat umah je. Esok dah nak pergi KL balik.. hehheh.. Kire berbaloilah kan memenuhi masa sepanjang waktu dirumah je kan. Anak yang baik *masuk lift tekan butang sendiri, itu aku.. huhu..* Kalau ikutkan hati nak je jumpe kawan-kawan. Duduk semeja macam dulu-dulu dan kongsi macam-macam cerita. mesti banyak cerita ni. Tapi bertahan lah dulu.. hehehehe..

Walaupon cuti sem masih panjangkan, ade sebulan lagi aku rase, kalau tak silap lah kan? Sajelah nak bawak diri yang frust dengo gossip dia, kamu dan mereka *ok, yang ni saje nak berdrama..hehe. Yang pasti pulang aku ke kota kebangaan rakyat Malaysia tu atasan alasan yang kukuh. Kalau tak , aku pon malas nak serabut otak ke sana.

KL!! Tunggu esok aku sampai, kalo jalan tak berapa nak sebok. Semoga selamat sampai dan selamat pulang. *entry ni ditulis, sebab tengah serabut! sekian! =)

No comments:

Post a Comment