Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Sunday, February 19, 2012

Jom cemar kaki di Panggung

Masa aku sekolah dulu, aku rajin jugak lah menapak kan kaki ni ajak mak dengan ayah aku pergi tengok wayang. Pergh style kan pergi tengok wayang ajak mak dengan ayah. Tapi bukan selalu sangat le, bile time berduit ajelah kan. Bile dah masuk sekolah tinggi (form 6 da...)*aje nak ala-ala standard.huhuhuhu* Aku dah boleh dah pergi tengok wayang dengan kawan-kawan. Itu pon jenuh gak mintak permission dekat mak dengan ayah. Tapi mase tu memang tengah tak relevanlah kan, ade ke pergi tengok wayang ramei-ramei lepas habis test STPM? Gaye macam dah merdeka beno dari exam. Padahal exam real tinggal lagi berape minggu je lagi. Memang tak hengat dunia!

Since dari tu, tengok wayang tu macam rutin wajib la kalo ade gathering or bonding time dengan kawan-kawan. Itu pon kalau masing-masing ade rezeki lebih kan?  Boleh lah tengok wayang. Tambah pulak kalau semua kawan-kawan memang "hantu movie" kan. Walaupon begitu bukan itu yang aku nak cakap, sebenonye aku tangah terkenang movie baru yang dah masuk panggung sekarang. Dan juga le aku usha movie latest yang ade. 


~patut tengok Ghost Rider or Hantu Botol Kicap?~

Movie Chronicle dan Ghost Rider. Ni antara yang aku rase menarik dan aku nak tengok le. *itupon kalo berkesempatan lah kan?*. Tapi takkan lah nak nengok sengsoang ye dak? Kawan-kawan tak cukup korum, sebab majoriti takde kat sini.  Cadang nak ajak BFF pergi tengok kan. Hope adelah harapan. Menanti dan menanti nih. 


~Tengok minggu depan sempat lagi tak?~

Waktu untuk cuti sem pon dah makin singkat, hope dena lah nengok movie nih. Kalau dah masuk sem, memang dah takde istilah "Movie". dah bagi aku. *gaya buzy beno je bile bukak sem!huhu. Padahal, tak de geng sekepala nak ajak ke cinema.*

No comments:

Post a Comment