Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Friday, July 22, 2011

The Fugitive: Plan B

Hampir 3 hari aku ambil masa untuk ikut cerita The Fugutive: Plan B ni..
Sebenarnye cerita ni dah main kat KBS dah lama dah.. Tetapi memandangkan life aku as student, so aku tak dapat nak ikut cerita ini sepenuhnya...heheheh.. so cuti sem ni la aku balas dendam nak tengok balik cerita ni..
lebih-lebih lagi RAIN yang jadi watak utama!!! huhuhuh

The Fugitive : Plan B

Jalan cerita ni sangat menarik! series..!! Boleh dikatakan 90%jalan cerita ni penuh dengan action!! dan yang paling best aku dapat sesuatu mengenai pemikiran seorang detektif... 
Detektif yang berfikiran jauh.. yang paling aku ingat "never put the things at the same place! separate them!!" sebab ape?? kadang-kadang sesuatu kalau diletak ditempat yang sama,kemungkinan boleh hilang. Kalau dipisahkan, masih ada harapan untuk jumpe ditempat yang telah dipisahkan
Dari cerita ni bukan lah sekadar hiburan ynag aku dapat. Tetapi sebenarnya banyak memberi mesej tersendiri..

RAiN as JI WOO
"If you dont know the past, you dont have the future, if people dont take up responsibility, history will repeat"

"never give the full to the one you love, you never feel hurt when they leave you"

"never put the things at the same place,separate them"

"dont trust anyone"

LEE NA YOUNG as JINNI

"if you have desire, then you have changed"

"desire create future, but greed will destroy future"

Pada aku semua ayat yang diberi umpama mesej! ada pengajarannya.. Credit untuk semua watak yang sangat memberi Impak!!.. well sangat PUASHATI dengan 
THE FUGITIVE : PLAN B

No comments:

Post a Comment