Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu

...........Aku akan menjadi RUMPUT yang kuat, dari menjadi bunga yang akan layu............

Thursday, July 14, 2011

Pemanis dingin

Semalam tekak macam terasa-rasa je nak makan pemanis dingin tu sebab tempias tengok rancangan 360 kat tv3..Sampai jari pon dok gatal menaip status nak kan aiskrim malaysia, tak main baskin robin kat dalam FB.
Secara automatik jugak, terkenang kalo dulu-dulu aku suka makan aiskrim kat Gate dengan BFF aku. So jari pon agak laju mengajak si BFF temankan makan aiskrim.. Tak kira walau apa pon, tetap nak dapatkan aiskrim!!! ahhahh dah macam mengidam pulak kan? tapi aku bukan mengidam.. teringin..

So, arini aku merealisasikan keteringinan aku (ade ke ayt macam ni??) hahah.. Seperti yang dijanjikan aku dapat gak makan aiskrim dengan Shaqira kat Gate.. Walaupon bukan aiskrim Malaysia seperti yang berlegar di ingatan semalam..hehheh. Janji name aiskrim, memang aku bedal..hahhaha

So kredit to Shaqira sebab sudi makan aiskrim dengan aku.. ehhheheh 

No comments:

Post a Comment